P.Ç. 1 |
1- Halkla ilişkilerle ilgili temel teorik yaklaşımları bilir. |
P.Ç. 2 |
2- İletişim teori ve modellerini bilir. |
P.Ç. 3 |
3- Türkiye'deki halkla ilişkiler ve iletişim sektörünü tanır. |
P.Ç. 4 |
4- Alanla ilgili araştırma, planlama, uygulama ve analiz süreçlerini bilir. |
P.Ç. 5 |
5- İçinde yaşadığı toplumun temel dinamiklerini tanır ve analiz eder. |
P.Ç. 6 |
6- Hedef kitleyle iletişim kurmanın süreç ve tekniklerini bilir. |
P.Ç. 7 |
7- Halkla ilişkiler ve reklam kampanyalarını planlar ve yürütür. |
P.Ç. 8 |
8- Halkla ilişkilerle ilgili yazılı, sözlü ve görsel materyalleri tasarlar. |
P.Ç. 9 |
9- Siyasal kampanyaları planlar ve yürütür. |
P.Ç. 10 |
10- Kriz planlaması yapar ve yürütür. |
P.Ç. 11 |
11- Kuruluşların etkinlik, sponsorluk, lobicilik ve imaj çalışmalarını yürütür. |
P.Ç. 12 |
12- Kuruluşların halkla ilişkiler birimlerini yönetir. |
P.Ç. 13 |
13- Alanla ilgili her türlü araştırmayı planlar, yürütür, analiz eder ve raporlaştırır |
P.Ç. 14 |
14- Grup çalışmalarında sorumluluk alır. |
P.Ç. 15 |
15- Meslek hayatının her aşamasında kendisini yeniler, toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun davranır. |
P.Ç. 16 |
16- Görüşlerini hiçbir etki altında kalmadan ifade eder. |
P.Ç. 17 |
17- En az bir yabancı dille iletişim kurabilir. |
P.Ç. 18 |
18- Bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilir. |
P.Ç. 19 |
19- Kalite kültürü, iş sağlığı ve iş güvenliği konularında bilinçli davranır. |
P.Ç. 20 |
20- Sosyal sorumluluk bilinciyle yaşadığı çevreye katkı sağlar. |